torsdag den 7. juni 2012

Eksamen

Hej læsere! 


- Nu er det jo snart noget tid siden, at jeg har blogget! Men det også mest pga. det er eksamens tid. Jeg har idag været oppe i mundtligt engelsk (b - form) og spørg mig ikke om det gik godt. - Jo, altså at fremlægge mit selv valgte emne gik helt fint, kunne huske det meste i hovedet, what a surprise. Hm, men så skulle vi jo også trække et spørgsmål om nogle andre emner og dér gik jeg kold. Jeg stod virkelig bare der like "ehh are you fucking kidding me?" Jeg kan ikke huske en skid om konflikten i nord Irland. Wræl!! Tror det trak ned, at jeg ikke kunne snakke om det. Fucking, skide, homo og lorte eksamen ;-)! Fuck det, jeg bestod og det er det vigtigste for mig, tror også det er det for alle andre. Det bedste ved eksamen var, at det ikke var en total random censor, næ neej! Det var min gamle svømmelærer fra 4. klasse :-)! Hun kunne nok ikke huske mig, ikke overrasket, men jeg kunne huske hende! Det betryggede mig lidt, at jeg "kendte" censor. 


- Jer andre der skal til op i mundtlige eksaminer - Good luck.  :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar