tirsdag den 12. juni 2012

Tænk før handling - pleas!

Piger, piger, piger!! Nu skal vi liiige været enige om et par ting her, ing?! Vi ved jo alle sammen godt, at det er svært at komme over sin ekskæreste. Man for helt lyst til, at glemme alt og alle og bare kæmpe for, at få drengen tilbage. Tårene triller og man har tudet så meget, at man næsten tuder blodtårer. Måske for nogen tanken, at det hjælper at skærer i sig selv, skærer hans forbogstav eller noget. Men, er han virkelig de livsvarige ar værd? Er han virkelig værd, at have på din arm stående som et sår der bliver til ar, er han virkelig dét værd? At ødelægge din egen krop, for bare at have et uforglemmeligt minde om ham? Jeg ved, at det er let at sige for en der er lykkelig med sin kæreste! Men hør girls, jeg har prøvet det - tro mig! Har også skåret, nu har jeg et svagt "M" for ham jeg havde noget med, han sårede mig så meget.. Ja, hver dag var vores "forhold" forbi og han synes det var sjovt, at hate på mig og få sine venner til at hate og ja, han ville have folk efter mig. Men heldigvis stoppede det, jeg kendte en der havde tæsket ham engang, fik ham til at hjælpe mig - uden held. En dag, tog jeg mig selv i, at gå alt for meget op i en dreng, jeg tænkte på mig selv, lod drengen være og ignorerede hver eneste besked eller skulle jeg hellere kalde det en trussel, fra ham. Nu er jeg så for længst kommet over ham og alt det der. Men indeni vil der selvfølgelig altid være en form for frygt for at elske en dreng for meget. Den frygt forsvinder en lille smule dag for dag! I hvert fald i mit tilfælde. Det var så min erindring omkring ulykkelig love. Så girls, pleas! Tænk på jer selv før i gør noget dumt, så som at skærer. Det er virkelig noget man så fortryder når man er kommet over drengen! Man vil indse at han ikke er det værd. Seriøst! Altså, selvfølgelig snakker vi om kærlighed hvor det gået galt, pga. Udnyttelse, utroskab eller bare .. Tja. Bare, aldrig gør det. Jeg tror ikke der er nogen der ønsker at kunne se et bogstav foreksempel, fra tiden med eks'en, når du er fyldt 20 år? Jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om det! - Pas på jer selv, og tænk på jer selv før i gør noget dumt. Lad være med, at ødelægge din krop af den grund, en dreng. Jeg ønsker det bedste for jer, der er endt i ulykkelig kærlighed. Føler med jer! Knuuuuus fra mig!♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar