tirsdag den 12. juni 2012

Hej Folkens

Har i haft en skøn dag? Hm, man kan vel diskutere om hvor heldig min egen dag har været. For det første har der været Fysik/Kemi eksamen. Jeg trak "Baser", det eneste jeg faktisk ikke havde noter med til! Jeg var klar på andet så som, magnetisme eller metaller. Men næ nej, baser! Jeg var slet ikke klar på det. Åhh nej! Men altså, det gik vel fint, trods jeg ikke kunne huske en dytbåt af det! Ikke siden 7 klasse, kan jeg menes vi har haft om det - så det var lige det med at få hukommelsen op at køre igen.  

Nu sidder jeg og ser "Lille Nørd" det er så hyggeligt! Men savner nu Jeppe og Marie som "Lille Nørder" hihi. På fredag har jeg sommerferie, der er det jo den sidste eksamen, Dansk. Den er jeg faktisk smaddernervøs for! Men håber på det bedste, som jeg har gjort til de andre eksamner også. Tror ligesom alle håber på det bedste, lol og lagkage, hæ.

Kan i nu have en forsat god dag, så kan det være i hører fra mig senere :-).

Knus Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar