tirsdag den 26. juni 2012

Hej folkens, nu kommer lige et ekstra indlæg.


- Idag stod jeg op med ondt i maven og ja, det var ret ubehageligt.. For jeg var mega træt og ville bare sove, men det ville mavsen da godt nok ikke! Jeg fik gjort det der, bumbum og lidt efter var alt jo godt igen, selvom maven stadig lige skulle brokke sig lidt! Faldt i søvn igen og sov et par timer til. Så vågnede jeg igen og ved siden af, lå min dejlige kæreste sovende, hæ. Han er så sød, når han sover! Der gik lidt til og klokken blev omkring halv 1, så skulle jeg hjem, wræl! Når, men ja.. Jeg nåede hjem og chillede lidt for mig selv, måske også lidt sammen med min hund, hihi. Skypede med min kæreste indtil ved en 15:38 tiden, hvor han tog afsted på arbejde! Hm, ja. Klokken 16:30 kørte min far og jeg så ned på min skole, hvor vi holdte "Dimission" med klassen og parallel, det varede indtil 18:30, cirka. Nu har jeg så fået mit afgangsbevis, mine sidste karakter og det der man nu får. Jo! Også havde vores klasselærer lavet legodreng og legopige ud af os! Hahah, jeg sidder her med min legopige, hvor er jeg dog flot! Haha. Jeg har fået en lås, som symbolisere, at hun har haft meget svært ved, at nå ind til mig. At jeg har låst hende ude også har jeg fået den lås med. Så må jeg selv bestemme hvem jeg vil lukke ind, hihi sød tanke alligevel. Jeg ved godt, at jeg er svær, at nå ind til. Men det kommer lidt an på, hvor jeg er, hvilke mennesker der er omkring mig og hvem der vil nå ind til mig. Hvis personen er heldig, så er jeg åben overfor den og jeg har åbnet døren, hvis I forstår. - Men, det var egentlig ikke det, dette indlæg skulle handle om! Jeg ville bare lige fortælle jer, at nu har jeg officielt sommerferie! Jeg havde dog også ferie for lidt tid siden, efter den sidste eksamen.. Men nu er det officielt! Jeg går ikke i 9 klasse mere, og nøj hvor er det underligt, men en herlig tanke, hæ. Jeg håber dem jeg gik i klasse med, for sig en god uddannelse og havner det rigtige sted. - Held og lykke til jer, der stadig mangler eksamner, der er jo et par stykker. Hav det rigtig godt & god aften. - HUSK, skriv nogle spørgsmål til min youtube blog halløj, som jeg vil lave. Min account er _mongolen1000 - Ja, kunne ikke finde på noget bedre og det er slet ikke for, at gøre grin med mongoler, bare for sjovt. - Som sagt, hav en rigtig god aften!:-)))).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar